Sider

onsdag den 12. oktober 2011

Lidt kort og et enkelt LO

Jeg har siden sidst været til convention i Middelfart men også på tur til Belgien hvor en hel del andre danskere deltog. Det var super godt og mit Lo er fra et af kurserne. det var Birgit Koopsen der underviste og det er da lige mig :-)) Vi legede lidt med Prima masker og det kan man da få rigtig mange sjove ting ud af:
Papir og pynt er fra Prima og billedet er mig :-)) Til convention fik jeg som sædvanligt ikke lavet så meget, men jeg havde det hyggeligt med shopping, snakke og atter shopping.. Dette kort er en af Donnas skabeloner og kræver ikke så meget men det er også til en 4 års fødselsdag så det er fint
Tak for alle de dejlige kommentarer :-)

10 kommentarer:

  1. Sikke en nuttet billede. Og meget meget smukt layout :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt... lækker papir, yndige blomster og en sød lille pige på billedet. Også et rigtigt flot kort. Selv tak for en hyggelig eftermiddag.

    Ses i aften.

    SvarSlet
  3. Smukt layout, og et sødt kort.

    SvarSlet
  4. Det virkelig smukt dit LO du fik lavet der.. lyder som en spændene tur!

    Dit Donnakort er jo helt perfekt til en lille pige :)

    SvarSlet
  5. Skønt billede, og lækkert Lo, sødt Donna kort ; )

    SvarSlet
  6. Hvor er det et flot layout og et flot iskort også.
    Sådan en tur lyder super spændende!

    SvarSlet
  7. Hvor er du sød på det fine LO - jo mere jeg læser om vores tur ti Belgien, jo mere går det op for mig alt det jeg er gået glip af. For det er super flot det du har fået lavet. Og dit fine ispinde kort det har jeg jo set i virkeligheden. Glæder mig til at se dig i næste weekend :-) Mange hilsner og god søndag Linda

    SvarSlet
  8. Dejligt layout med fine detaljer. Sikke skønne ture du har været på. Belgien lyde SÅ spændende. Donna kortet er også sødt og passer da lige til en 4 årig.

    SvarSlet
  9. Så flott lo og lekent kort!
    Mailen er lest og vi jobber med saken, beklager så mye!
    Marit i AS!

    SvarSlet