Sider

torsdag den 29. september 2011

Jeg vandt...

en "bronze-medalje" for mit kort på Anonyme Scrappere. Det er 1. men bestemt ikke sidste gang jeg forsøger mig med at deltage i en udfordring. Jeg er da vildt glad og stolt over at de har valgt mit kort :-)) http://anonymescrappere.blogspot.com/

Sidste weekend var jeg i Belgien sammen med en masse fantasiske danske scrappere og var på nogle rigtig skønne og inspirerende kurser. Jeg har billeder derfra men dem må i vente med til næste uge. Lige nu står den på at få pakket til convention. Det er første gang jeg skal til førscrap så det bliver spændende.
Vi ses derude og ellers hav en dejlig weekend :-)


7 kommentarer:

  1. Jeg har været omkring om se dig bronzekort. Rigtig flot og bestemt værdigt i top 3.

    Rigtig god fornøjelse til convention. Det hører man jo nok lidt mere om efter weekenden ;o)

    Knus Jytte

    SvarSlet
  2. Stort tillykke, super flot kort, bestemt fortjent : )

    SvarSlet
  3. Stort tillykke, det er også et lækkert kort!
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Nej, hvor flot, det er lækkert sådan at prøve at vinde noget, var det noget lækkert scrap ??
    Vi ses, men jeg kommer altså først lørdag til kursustid !!

    SvarSlet
  5. stor tillykke, skønt at vinde

    SvarSlet
  6. Stort tillykke fra mig... det er også et super smukt kort. Håber I havde en god weekend.

    God weekend!

    SvarSlet
  7. Tillykke med det det er også et rigtig lækkert kort.

    SvarSlet