Sider

torsdag den 4. december 2008

Lidt update

Pyh... som tiden løber afsted, jeg får hverken scrappet,blogget
eller andet der bare ligner kreativt. Jeg har lige fået pyntet op til jel i dag men det er også det!!

Ja i dag er det jo så præcis 1 år siden jeg gav min søster min ene nyre.Hvor er det år blevet af?? Ikke et sekund har jeg fortrudt og er kun glad og taknemlig over at den fungerer som den skal på hende.
I dag fik jeg så det sødeste brev og en flot buket blomster for det 1. år af mange der er gået godt. Dejligt og tusind tak endnu engang Joan ;-)))

Her er et billede af den flotte buket













5 kommentarer:

  1. Heeejjj Kirsten!!! Dejligt at høre fra dig. Du har da fuldt fortjent den smukke buket, det er flot det du har gjort, selvom man jo nok selv synes, at det er en selvfølge, når de kan lade sig gøre. Håber snart at se dig igen til lidt scrap ;-)
    Knus

    SvarSlet
  2. Sikken en smuk buket og den er jo fuldt fortjent..det var jo også en smuk gestus at du gav din ene nyre til din søster. Må I begge ha en rigtig dejlig jul :O)

    SvarSlet
  3. Sikke en smuk buket du har fået og som du helt sikkert fortjener til fulde!!
    MEN hvor bliver det kort af?? :)

    SvarSlet
  4. Sikken en gave du har givet og dejligt at det har virket godt for din søster. Flot buket.

    SvarSlet
  5. Måske du skulle smutte forbi min blog og se hvem der har vundet den første blogcandy her i december???
    Du kan evt. sende mig en pb via Scrapshops forum, hvis du er medlem der.

    SvarSlet